Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Autor
Jaszczukowa Marta
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Czapliński Władysław (1954- )
(1)
Dmochowski Mariusz
(1)
Dominiak Michał
(1)
Dębicka Anetta
(1)
Dębicki Marek
(1)
Evans Andrew (prawo wspólnotowe)
(1)
Falk Per (1933- )
(1)
Hanausek Tadeusz (1931-2002)
(1)
Piasecki Kazimierz (1930- )
(1)
Rysińska-Śródka Małgorzata
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy działów personalnych
(1)
Temat
Prawo
(3)
Kryminalistyka
(1)
Ocena pracowników
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Upadłość
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Bibliografia
(3)
Podręcznik
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Ustawa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85797 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powstanie taktyki kryminalistycznej ; Pojęcie taktyki kryminalistycznej i jej uwarunkowania ; Naczelne zasady taktyki kryminalistycznej ; Uzyskiwanie i organizacja informacji ; Metody taktyki kryminalistycznej ; Taktyka rozpoznania kryminalistycznego ; Taktyka wykrywania ; Taktyka w procesie dowodowym ; Taktyka ekspertyzy ; Taktyka zapobiegania przestępczości ; Taktyka a metodyka kryminalistyczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-343 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf./z.41-016:34
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf./z.42-016:34
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf./z.43-016:34
Książka
W koszyku
Uwzględnia nowelizacje przepisów ustawy.
Uwagi ogólne ; Cz. 1. Przepisy ogólne o postępowaniu upadłościowym i jego skutkach: I. Przepisy ogólne, II. Postępowanie w przedmiocie ogłoszenia upadłości, III. Skutki ogłoszenia upadłości, IV. Przepisy ogólne o postępowaniu upadłościowym prowadzonym po ogłoszeniu upadłości, V. Zgłoszenie i ustalenie wierzytelności, VI. Układ, VII. Likwidacja masy upadłości, VIII. Podział funduszów masy upadłości i sum uzyskanych ze zbycia rzeczy i praw obciążonych rzeczowo, IX. Zakończenie i umorzenie postępowania upadłościowego oraz ich skutki, X. Postępowanie w sprawach orzekania zakazu prowadzenia działalności gospodarczej ; Cz. 2. Przepisy z zakresu międzynarodowego postępowania upadłościowego: I. Przepisy ogólne, II. Jurysdykcja krajowa, III. Uznanie zagranicznych postępowań upadłościowych, IV. Wtórne postępowanie upadłościowe, V. Współpraca z sądami zagranicznymi i zarządcami zagranicznymi ; Cz. 3. Odrębne postępowania upadłościowe: I. Postępowanie upadłościowe wszczęte po śmierci niewypłacalnego dłużnika, II. Postępowanie upadłościowe wobec banków, III. Postępowanie upadłościowe wobec zakładów ubezpieczeń, IV. Postępowanie upadłościowe wobec emitentów obligacji ; Cz. 4. Postępowanie naprawcze w razie zagrożenia niewypłacalnością ; Cz. 5. Przepisy karne ; Cz. 6. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i przepisy końcowe ; Ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz.U. Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) ; Aneks: Ustawa z dnia 27 maja 2004 r. o funduszach inwestycyjnych (wyciąg).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliografia na stronach 251-255. Indeks.
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej